Secret Spot

Széltolók hókájtoztak...


...olyannyira titkos helyen, hogy még nekem - akivel sohasem találkoztak - sem mondták el, hol.
ITT jól el is mesélik.
Biztosan oka van, miért nem publikus a hely. Talán csak a legjobban fizető visszajáró vendégeket viszik csak oda Flo-ék, akik jó barátaik a Széltolóknak...háát, így könnyű ilyen helyeket bekájtozni.
Flo(rian) és snowkite-világbajnok öccse, OLI nemrég publikálta új honlapját, a SNOWKITEKURSE.AT-t, ahol szintén titkos helyszínként szerepel az említett terület.
Kíváncsi lennék, mely ernyőkkel hasonlították a Randas-t. (Csak sejtem, hogy OZONE-nal, mert Flo azokat árul, Oli pedig BEST-rider.)
Irigy.
Aki megleli a placcot, dícséretben részesül.


...menni kéne már!

3 comments:

Névtelen írta...

sziasztok

a hely gyönyörű és ideális (bár a szélről tudjuk, hogy saját akarattal bír...), de sajnos valóban titoktartási kötelezettségünk van! olyannyira, hogy mivel nem figyeltem (általános nemérdekelhova csak menjünk), én sem tudom, hogy hol van, pedig beszántottam az egész placcot :)!
ami azt illeti ott is ragadtam volna egy egész szezonra. biztos utálni fogtok érte, de amit a képen lehet látni, az nagyjából a fele az egybefüggő használható területnek, ami egy egész reggelre az enyém lehetett. gyönyörű tiszta reggel volt, ráadásul a napfelkeltét menet közben nézhettem meg tök egyedül az egész hegyen!!!
az élményt fokozta, hogy az ernyőnek a keresztapja vagyok (megkereszteltem egy párszor a fertőben a Peti nagy örömére...)

szerencsére idén már volt hó nálunk is a réten és az is legalább olyan jó volt!
remélem kihasználtátok!!!
aki megleli a helyet, az szóljon nekem is! :)

üdvözlettel: Pityu (a széltolóktól)

SirBolts írta...

Szevasz Pityu!
Már hallottunk rólad (Edit, Peti, Kálmán)...én még nem voltam ezen a SecretSpot-on, viszont tudom hol van...de ugye nekem is titoktartásim van.
Idén még ki kéne menni. Kálmánnal meg pár másik softossal, remélem egyszer összejön, hogy a soproni bandával, sok-sok ronggyal csúszunk pl. a TitkosHelyen.

Névtelen írta...

helló

nagyon remélem, hogy szerveződik egy ilyen túra! a szándék fél siker! az idei nagy hó kínált két alkalmat a réten, de ez csak növelte az étvágyunkat... két hete direkt snowkite-ozáshoz vettem deszkát, úgyhogy még idén kipróbálnám!
úgyhogy aki jön aki nem én megyek :)
(ja, befagyott a fertő...:)

Megjegyzés küldése