Az első mindig emlékezetes…

...de nem mindig a legjobb.




Így történt ez a Manta M3-mal is.

Első kicsomagolás a birtokomba kerülés után 1(!) héttel…irgalmatlan türelmetlenség, vágy, hogy összerakjam, egyben lássam, magamra kössem, reptessem.
Kiterítve (is) nagy volt és szép. 12nm-es méretéhez képest azonban kisebb, mint gondoltam, ami kicsit megnyugtatott. És de jó választás volt a szürke-fekete-naracs színkombináció! Imádom!
Zsinórok pofon egyszerően szám és színkódolva kerülnek a helyükre és lehet a trapézba akasztani, startoltatni.

Szél majdnem teljes hiányában rohanni kellett vele, hogy felszálljon, de felment.
Akkor még rejtélyes okból kifolyólag Jégenjáró 10ese szebben repült, az enyém nagyon lomhán fordult, már ha fordult. OK, ha nincs szél, nem akarunk csodát.
Elpakolás, gyerünk fel a dombtetőre, ahová jobban befúj.

Befújt, de az ernyő csak szarabbul viselkedett, még annyira sem fordult, illetve húzott befelé a völgy felé. Izzadtam is rendesen…drága is, nem is fordul és még egy pöff, s én már sertésjelmezbe öltözött Chastaként tanulom magam darabokra törni…pfffffffff
Nem lehet, hogy szar, nem! Kerestem a hibát, hátha szarul kötöttem be valamit, de a számok egyértelműek…de akkor sem fordul! Közben Jégenjáró meg vidáman boardozott piros M3-ával a domboldalon.
Mikor visszaért megnézettem vele. Hát persze, hogy áthúztam az egyik kormányzsinórt a depower-csigás rendszeren…Utána természetesen jól fordult. Méretéhez képest.
Szél továbbra sem volt, pakoltunk is, így egy rendes teszt még várat magára.

Jégenjáró a Manta M3 10m-ről:

"Egyelőre valóban csak annyit tudok mondani róla, hogy nulla szélben felhúzott egy lejtőn a lambóval. Nyögvenyelősen itt-ott, de felhúzott :)
Ja, és persze azt, hogy az első felhúzásnál teljesen beleszerelmesedtem. :)) De nincs rá magyarázat, miértek és hogyanok. Csak van, és én szeretem, ahogy repül :))))
Tutira szuper jó lesz a cucc, nincs más lehetőség, csak szeretném már felvenni valami durvább szélben, hogy érezzem azokat a bizonyos szinteket, amik a bar mozgatásával előcsalogathatóak belőle. Nameg, hogy hol vannak a határok...alig várom, hogy feszegessük őket."

De legközelebb csak januárban. Buggyban vagy talán havon?

0 comments:

Megjegyzés küldése